OnePlus стверджує, що “стороння особа” отримала доступ до даних про замовлення клієнтів. У заяві представник OnePlus говорить, що деякі імена клієнтів, контактні номери, адреси електронної пошти та місця доставки “могли бути розкриті”, але «вся інформація про платежі, паролі та рахунки знаходиться в безпеці». Компанія почала повідомляти постраждалих клієнтів сьогодні.

У заяві компанія каже, що порушення було виявлено минулого тижня, і що її фахівці ” ретельно оглянули сайт, щоб переконатися, що немає подібних дефектів безпеки”. Ця інформація говорить про те, що витік пройшов через сайт OnePlus, можливо, через інтернет-магазин, а не через смартфони.

Компанія заявила, що вона зробила “негайні кроки, щоб зупинити зловмисника і посилити безпеку” і переконалась у відсутності вразливостей, але не пояснила, чому розкриття причин інциденту зайняло більше тижня. Представники OnePlus також не відповідають на очевидне питання, скільки саме клієнтів постраждали.

В результаті цього інциденту постраждалі користувачі можуть отримувати спам і фішингові повідомлення на електронну пошту.

Це не перший інцидент з безпекою на серверах OnePlus – у січні 2018 року компанія повідомила, що близько 40 000 клієнтів постраждали від порушення безпеки, яке призвело до крадіжки інформації про кредитні карти

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут