Продаж нового смартфона південнокорейської корпорації Samsung – Galaxy S24 Plus стартував лише три тижні тому. За цей час новий девайс склав конкуренцію Galaxy S24 та Galaxy S24 Ultra. Дані оприлюднили аналітики технологічної компанії Counterpoint Research, яких особливо зацікавили цифри, а структура реалізації.
Продаж Samsung Galaxy S24 Plus за зазначений термін щодо лінійки Galaxy S23 за такий же період зріс на 8%. Експерти кажуть, що це вражаюче зростання. При цьому його частка у структурі продажів лінійки зросла з 15 до 21%. Новомодний девайс відібрав 1% у Galaxy S24 і цілих 5% – у Galaxy S24 Ultra.
Це свідчить про зсув переваг покупців на користь нової моделі, що спровокувало відтік споживачів як від стандартної, так і від флагманської версії. Також експерти звернули увагу на збільшення обсягів попередніх замовлень на новий гаджет. Ця тенденція спостерігається на ринках Китаю, Європи та США, що говорить про високий інтерес до нової моделі та зміцнення позицій виробника на світовому ринку смартфонів.
До речі, раніше стало відомо, що транснаціональна компаніяплануєвипустити перший за багато років квадратний смарт-годинник Galaxy Watch.