Заміна несправних комплектуючих – хороший спосіб заощадити на покупці нового смартфона. Але лише за умови, що ціна такого ремонту буде набагато дешевше зміни пристрою. З продукцією Apple картина інша – щоб полагодити «яблучний» гаджет, власнику нерідко доводиться розлучатися зі значною сумою. На ситуацію звернула увагу влада США – і представникам корпорації довелося пояснюватися.

Після скандалу з уповільненням роботи смартфонів Apple підготувала для конгресу США відповідь на претензії в примусі клієнтів звертатися тільки в авторизовані сервісні центри – замість того, щоб скористатися послугами незалежних підрядників. Віце-президент компанії з корпоративного права Кайл Андер заявив, що з 2009 року Apple постійно втрачає гроші на ремонті своїх гаджетів. За його словами, головна причина дорожнечі авторизованого ремонту полягає в тому, що Apple «піклується про безпеку і надійність відремонтованого пристрою».

Андер стверджує, що непідготовлені майстри можуть нанести шкоду смартфону і його власнику: наприклад, неправильно закрутивши кріпильний гвинт і пошкодивши акумулятор. Сторонні майстерні, за його словами, також можуть встановити підроблену запчастину замість оригіналу. З такою позицією не погодилися журналісти, яким вдалося полагодити MacBook Pro за $ 75 в сторонньої майстерні, в той час як в авторизованому СЦ та ж процедура коштувала $ 1200. В іншому випадку заміна дисплея iPhone X обійшлася б в $ 279 проти $ 170 у «приватників».

Раніше Apple оголосила про запуск пілотної програми по авторизації приватних майстерень, але зараз така можливість доступна тільки жителям США.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут