Компанія запустила функцію Chatbot Payments.
Днями месенджер Viber обзавівся функцією Chatbot Payments, завдяки якій користувачі зможуть здійснювати покупки за допомогою чат-ботів, повідомляється в офіційному прес-релізі.
На даний момент тільки кілька українських компаній запустили чат-боти в роботу. Серед них: сервіс Yasno, що дає можливість оплатити рахунки за електрику, сервіс покупки залізничних квитків RailwayBot, Portmone, що дозволяє поповнити рахунок на телефоні або перевести гроші з картки на картку, сервіс оплати медпослуг Synevo і чат-бот для покупки електроніки і побутової техніки в магазинах мережі «Фокстрот». У компанії відзначають, що список сервісів буде постійно поповнюватися.
Щоб скористатися послугами чат-ботів, потрібно знайти їх через систему пошуку, ввівши назву необхідного сервісу, потім поділитися номером телефону. Таким чином ви підпишіться на бота. Із запропонованого ботом списку виберіть ту послугу, яка вам необхідна. Далі він скоректує ваші дії і в результаті товар або послуга будуть оплачені.
За допомогою функції Viber Chatbot Payments користувачі можуть безпечно купувати товари та послуги через авторизовані чат-боти компаній. Якщо банк користувача підтримує дану функцію, то все що необхідно зробити – прив’язати кредитну або дебетову карту до електронного гаманця мобільного телефону. Також варто звертати увагу на наявність блакитний мітки – вона вказує на те, що чат-боти авторизовані тими чи іншими компаніями. Наявність позначки гарантує користувачеві безпеку онлайн-покупок.
Компанії можуть почати продавати власні товари і послуги і обробляти вхідні платежі, підключившись до постачальника платіжних послуг, який підтримує дану опцію, створити власний чат-бот в Viber і дозволити проводити з його допомогою оплату. Зараз Viber співпрацює з двома провайдерами платіжних послуг – LiqPay від “ПриватБанку” та Portmone і декількома довіреними компаніями-розробниками чат-ботів, серед яких Corezoid, Pipe і Chatbots.studio.