Цей бренд вже неодноразово заявляв про те, чому йому довелося зробити флагман Xiaomi Mi 10 дорожчим, ніж будь-які інші моделі телефонів топового рівня, які він випускав з 2019 року і раніше. Так, китайська корпорація послалася на те, що дуже сильно зросла собівартість її смартфона, тому їй не залишалося нічого іншого, крім як зробити свій флагман відчутно дорожчим в усіх відношеннях. Нова модель на цілих $ 140 дорожче торішнього флагмана, що робить її відчутно менш доступною для всіх бажаючих зробити її покупку. У цьому немає абсолютно нічого дивного або ж дивного, тому що чим більше стоїть який-небудь товар, тим менше людей мають можливість зробити його покупку.
Фахівці ресурсу Techinsights розібрали флагман Xiaomi Mi 10 і підрахували собівартість кожної його деталі за розцінками для великих компаній, які закуповують будь-які комплектуючі в кількості від 100 тисяч штук і вище. Для максимальної чесності було вирішено взяти флагман з 12 ГБ оперативної і 256 ГБ постійної пам’яті, тобто найбільш просунутий з усіх доступних в продажу. Як виявилося, собівартість цього телефону складає $ 440, тобто він обходиться компанії-виробнику в досить велику суму грошей, а заробляє він на кожному мобільному пристрої близько $ 230. Це дуже і дуже мало, особливо з тим урахуванням, з якою націнкою свою продукцію продають інші бренди.
Так, наприклад, iPhone 11 Pro Max в версії з 512 ГБ постійної пам’яті за частиною собівартості обходиться в $ 490, тоді як на території США він коштує близько $ 1190. Виходить, що Apple штучно завищує ціну свого телефону майже в 2,5 рази. Проте, варто враховувати, що мова йде тільки про собівартість смартфонів, в тому числі Xiaomi Mi 10. Фахівці не враховують витрати на рекламу, упаковку, транспортування, розробку, проектування, тестування, створення ПО, а також багато іншого, на що йде багато часу і сил. Саме тому, найімовірніше, на кожному проданому флагмані Xiaomi заробляє від сили $ 100, а можливо навіть менше.