Компанія Huawei випустила сьогодні третю серію своєї документалки під назву Who is Huawei (Хто така Huawei). Відео триває більше чотирьох годин, в нього увійшло кілька інтерв’ю з топ-менеджерами компанії.
Серед них виявився і виконавчий директор Huawei Consumer Business Group Ю Чэндун (Yu ChengDong), більш відомий у світі як Річард Ю (Richard Yu). Він пролив світло на ранні етапи спроб Huawei увійти на ринок смартфонів.
За словами Річарда Ю, компанія почала з бюджетними смартфонами в сегменті OEM і вісім років тому майже пішла з мобільного ринку. У той час мобільний бізнес був не настільки великий, як в даний час, і компанія зіткнулася з поганими відгуками покупців. Річард Ю взяв на себе сміливість перейти в сегмент середнього рівня і висококласних моделей.
Річард Ю пояснив: “Я прийняв важливе рішення. Ми хотіли виробляти середні та висококласні продукти, а також рекламувати власний бренд Huawei. Це було дуже сміливе рішення”.
Поступово Huawei ставала все сильніше на ринку смартфонів і зараз входить в трійку лідерів з постачання в міжнародному масштабі. У 2018 році Huawei змогла продати більше 200 мільйонів смартфонів. За словами самої компанії, це був гігантський стрибок у порівнянні з 3 мільйонами смартфонів в 2010 році.