Для власників смартфонів Xiaomi настала чорна смуга. Не всіх, правда, а тільки тих, хто користується моделями Redmi Note 7. Десять днів тому ми писали про те, як у індійського користувача згорів Redmi Note 7S, якому ледь виповнився місяць, а зараз новина аналогічного змісту прийшла з Китаю.
Сон Юйцзе (Song Yujie), проживає в місті Чжоукоу (Zhoukou) провінції Хенань, повідомив про те, що Redmi Note 7 Pro, куплений приблизно три місяці тому для його батька, мимовільно спалахнув і згорів. Можна сказати, самознищився. Причому зробив це настільки добре, що впізнати в обвуглених залишків саме Redmi Note 7 Pro навряд чи представляється можливим.
Як повідомляється, інцидент трапився, коли смартфон лежав на ковдрі і програвав відео. Батько Сона Юйцзе на якийсь момент заснув, а прокинувся від запаху гару-пристрій вже було у вогні. При цьому апарат не перебував на зарядці і важких додатків на ньому теж запущено не було, так що умови, в яких сталася пожежа, не можна назвати нестерпними чи виключними.
Відповідь співробітника служби післяпродажного обслуговування Xiaomi, що розглядав цей випадок, можна коротко охарактеризувати так: це не наша проблема. Більш точне формулювання — «проблема не пов’язана з якістю мобільного телефону». Це означає, що смартфон виявився охоплений полум’ям із зовнішніх причин (що само по собі дивно, так як крім Redmi Note 7 Pro і, власне, самого ковдри, ніяке майно не постраждало) і, отже, випадок не є гарантійним. Приблизно така ж офіційна відповідь була отримана і з приводу минулого випадку загоряння. Очевидно, що в компанії просто не хочуть брати відповідальність за дефекти свого товару, знаходячи для цього найрізноманітніші відмовки. Хоча тенденція, безумовно, насторожує.