Для власників смартфонів Xiaomi настала чорна смуга. Не всіх, правда, а тільки тих, хто користується моделями Redmi Note 7. Десять днів тому ми писали про те, як у індійського користувача згорів Redmi Note 7S, якому ледь виповнився місяць, а зараз новина аналогічного змісту прийшла з Китаю.

Сон Юйцзе (Song Yujie), проживає в місті Чжоукоу (Zhoukou) провінції Хенань, повідомив про те, що Redmi Note 7 Pro, куплений приблизно три місяці тому для його батька, мимовільно спалахнув і згорів. Можна сказати, самознищився. Причому зробив це настільки добре, що впізнати в обвуглених залишків саме Redmi Note 7 Pro навряд чи представляється можливим.

Як повідомляється, інцидент трапився, коли смартфон лежав на ковдрі і програвав відео. Батько Сона Юйцзе на якийсь момент заснув, а прокинувся від запаху гару-пристрій вже було у вогні. При цьому апарат не перебував на зарядці і важких додатків на ньому теж запущено не було, так що умови, в яких сталася пожежа, не можна назвати нестерпними чи виключними.

Відповідь співробітника служби післяпродажного обслуговування Xiaomi, що розглядав цей випадок, можна коротко охарактеризувати так: це не наша проблема. Більш точне формулювання — «проблема не пов’язана з якістю мобільного телефону». Це означає, що смартфон виявився охоплений полум’ям із зовнішніх причин (що само по собі дивно, так як крім Redmi Note 7 Pro і, власне, самого ковдри, ніяке майно не постраждало) і, отже, випадок не є гарантійним. Приблизно така ж офіційна відповідь була отримана і з приводу минулого випадку загоряння. Очевидно, що в компанії просто не хочуть брати відповідальність за дефекти свого товару, знаходячи для цього найрізноманітніші відмовки. Хоча тенденція, безумовно, насторожує.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут