А все через стрімке зростання компанії.
Чанг зазначає, що Oppo все ще оснащує Realme необхідними ресурсами, проте суббренд вже встиг обзавестися власною командою з досліджень і розробок. Передбачається, що Realme реалізує свою екосистему і виробничі лінії.
Крім того, на думку Чанга, що компанії спрямовані на різні сегменти ринку. Статистика продажів виявила, що 60% покупців телефонів Oppo – жінки, тоді як 60% покупців Realme – чоловіки. Тим часом Oppo рухається до сегменту пристроїв преміум класу, тоді як метою Realme є розробка все більш технологічних пристроїв. Так, вже в другому кварталі наступного року компанія покаже бюджетні смартфони, які будуть підтримувати мережі п’ятого покоління, на тайванському ринку.