Xiaomi, як і багато інших компаній, добре підготувалася до традиційної листопадової розпродажу, приуроченої до Дня холостяка – 11 листопада. Фірма оголосила хороші знижки на свої телевізори, і ефект величезних продажів не змусив себе чекати.

Вже в перші хвилини рахунок йшов на десятки тисяч реалізованих ТБ. Всього лише за 10 хвилин розпродажу лічильник перевалив за 200 000 телевізорів. Пізніше швидкість реалізації трохи сповільнилася, але все одно масштаб вражає: за 1 годину і 45 хвилин компанія продала в Китаї 500 000 телевізорів! Це сумарна кількість всіх каналів продажів, як онлайнових майданчиків, так і роздрібних магазинів.

У випадку такої події компанія оперативно виклала в Мережу тизерну картинку. Думається, завтра аналогічними картинками відзначаться та інші підрозділи компанії, адже в розпродажах беруть участь не тільки телевізори Xiaomi, але і побутова техніка, а також ноутбуки та смартфони.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут