Після публікації новини про продаж Huawei бренду Honor представники компанії прокоментували ситуацію з післяпродажним обслуговуванням клієнтів. Зміни в керівництві не повинні торкнутися покупців і клієнтів Honor.

Згідно з офіційною заявою, смартфони та інші пристрої Honor, як і раніше, будуть обслуговуватися за гарантією. До того ж, незважаючи на покупку бренду, в компанії залишаються провідні топ-менеджери, а президент Honor Чжао Мін займе пост головного виконавчого директора.

Представники HONOR підкреслили, що клієнтська підтримка, післяпродажне обслуговування, гарантійний ремонт і оригінальні послуги будуть доступні для користувачів без будь-яких змін.

За підсумками операції, яка оцінюється в $ 15,2 мільярда, HUAWEI передає всі права на торгову марку і технології HONOR створеної спеціальним консорціумом компанії Shenzhen Smart City Development. Відтепер HUAWEI ніяк не втручається в справи HONOR, а бренд стає повністю незалежною компанією.

Читайте також  Продаж Honor може стати найбільшою помилкою Huawei

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут