Xiaomi не раз заявляла про те, що її бізнес-модель будується на тому, щоб дати покупцю товар з мінімальною ціною. Компанія старанно вимальовували образ виробника не такого жадного як інші конкуренти.
У минулому році глава Xiaomi Лей Цзюнь заявив про те, що пристойний прибуток не є метою компанії. Було дано обіцянку, що вони не будуть заробляти понад 5% на кожному з пристроїв для збереження оптимальних і конкурентних цінників.
Ресурс Xataka зміг взяти інтерв’ю у голови Xiaomi, який підтвердив прихильність компанії закладати прибуток на кожному пристрої не більше, ніж 5%. На питання, як довго вони мають намір дотримуватися такої стратегії, Лей Цзюнь заявив, що завжди. Він повідомив, що вони щорічно проводять аудит, щоб переконатися в тому, що заробляють не більше 5% на продажу апаратних засобів.
За підсумками минулого року прибуток Xiaomi склала $100 млн. Такий результат був досягнутий шляхом максимального розширення модельного ряду, великого обсягу продажів і надання різних послуг.
Філософія виробника — продавати дешево, але багато. Продаж «заліза» став для компанії важливим елементом побудови власної екосистеми. Вона пропонує інструменти для доступу до контенту та інших сервісів.
За словами глави Xiaomi, він користувався всіма продуктами Xiaomi. А все тому, що він бере участь в науково-дослідній кампанії. За рік в його розпорядженні виявляється від 60 до 70 мобільних пристроїв, а щодня в його рюкзаку знаходиться близько 10 смартфонів.
Підтвердив Лей Цзюнь й те, що в кінці грудня вони запустять виробництво пробної партії Xiaomi Mi MIX Alpha, але до цього їм необхідно вирішити ряд проблем, перш ніж приступити до серійного виробництва.
Джерело: Xatakandroid