У 2007 році Google представила рекламні оголошення або блоки з посиланнями. Як виявилося, тепер, через 13 років, компанія відмовиться від такого виду реклами.
З 10 березня 2021 року рекламодавці більше не зможуть створювати рекламні блоки з посиланнями для розміщення на веб-сторінках. Вже існуючі оголошення з посиланнями почнуть відображатися як медійні рекламні блоки. Ось так вони виглядають поки:
Незважаючи на те, що такі рекламні блоки вантажаться швидше і вимагають менше ресурсів, їх є за що покритикувати. При кліці на рекламу, вона переміщує користувача на іншу сторінку, яка є свого роду хабом для оголошень по слову, на яке скликали.
Google пояснила, що прийняла рішення, щоб модернізувати доступні формати реклами.