У 2007 році Google представила рекламні оголошення або блоки з посиланнями. Як виявилося, тепер, через 13 років, компанія відмовиться від такого виду реклами.

З 10 березня 2021 року рекламодавці більше не зможуть створювати рекламні блоки з посиланнями для розміщення на веб-сторінках. Вже існуючі оголошення з посиланнями почнуть відображатися як медійні рекламні блоки. Ось так вони виглядають поки:

Незважаючи на те, що такі рекламні блоки вантажаться швидше і вимагають менше ресурсів, їх є за що покритикувати. При кліці на рекламу, вона переміщує користувача на іншу сторінку, яка є свого роду хабом для оголошень по слову, на яке скликали.

Читайте також  Вчені створили пристрій, що перетворює піт людини на енергію для фітнес-браслетів

Google пояснила, що прийняла рішення, щоб модернізувати доступні формати реклами.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут