У 2007 році Google представила рекламні оголошення або блоки з посиланнями. Як виявилося, тепер, через 13 років, компанія відмовиться від такого виду реклами.

З 10 березня 2021 року рекламодавці більше не зможуть створювати рекламні блоки з посиланнями для розміщення на веб-сторінках. Вже існуючі оголошення з посиланнями почнуть відображатися як медійні рекламні блоки. Ось так вони виглядають поки:

Незважаючи на те, що такі рекламні блоки вантажаться швидше і вимагають менше ресурсів, їх є за що покритикувати. При кліці на рекламу, вона переміщує користувача на іншу сторінку, яка є свого роду хабом для оголошень по слову, на яке скликали.

Google пояснила, що прийняла рішення, щоб модернізувати доступні формати реклами.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут