Чоловік розповів про несподівану поломку MacBook Pro в салоні літака. Як виявилося, ноутбуки Apple не такі і вже міцні.

MacBook не зміг витримати тиск, який на нього справила спинка крісла. Справа в тому, що перед власником ноутбука Петом Кессіді (Pat Cassidy) пасажир вирішив відкинути крісло назад. Через фізичний вплив екрану MacBook повністю вийшов з ладу.

Кессіді спробував попросити у авіакомпанії, рейсом якої летів, компенсацію за шкоду (а вона вийшла чимала, адже ноутбуки Apple досить дорого коштують). Однак Delta Airlines у виплаті коштів йому відмовила. Постраждалий чоловік помітив, що в салоні літака не було ніякої пам’ятки про те, що маніпуляції пасажирів з кріслом можуть якось пошкодити пристрої інших людей, тому їм варто бути акуратнішими.

В результаті авіакомпанія висловила свої співчуття Кессіді і запропонувала йому бонусні 7500 миль. А як вважаєте ви, чи повинна була Delta Airlines виплатити компенсацію чоловікові за пошкоджений ноутбук?

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут