З ростом популярності смарт-годинників класичні «однозадачні» моделі починають здавати свої позиції на ринку. За даними аналітичного агентства Strategy Analytics, за підсумками минулого року носима електроніка Apple обійшла за продажами всіх іменитих швейцарських виробників, які багато десятиліть задавали тренди в годинниковій індустрії.

Згідно з опублікованою статистикою , в 2019-м Apple продала 30,7 мільйона розумних годинників – на 36% більше, ніж роком раніше. Для порівняння, поставки годинників великих швейцарських брендів, включаючи Swatch, Tissot і TAG Heuer, склали 21,1 мільйона примірників за той же період. За даними аналітиків, найбільшою популярністю Apple Watch користуються в Північній Америці, Західній Європі та Азії. Аналогові ж години зараз затребувані в основному представниками старших поколінь.

Агентство припускає, що традиційні моделі відстають від переносної електроніки через наявність у Apple ширших каналів поширення і політики компанії, орієнтованої на отримання визнання молодіжної аудиторії. Вперше корпорація обігнала з продажу швейцарські бренди ще в 2017-му, але лише два роки по тому продажу розумних годинників були визнані рекордно стабільними в кожному сезоні.

джерело: theverge.com

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут