Вбудована в середину відеоролика реклама здатна зіпсувати враження від перегляду навіть цікавого контенту. Представники Google повідомили про нову політику корпорації по боротьбі з дратівливими відеовставками – зміни торкнуться не тільки сторонніх веб-сайтів, але і популярного відеохостингу YouTube.
Новий стандарт для відеороликів тривалістю 8 хвилин і менше розроблений асоціацією Coalition for Better Ads, членом якої Google є з 2017 року. Для дотримання його вимог Google буде блокувати нав’язливі рекламні ролики на програмному рівні засобами фірмового браузера Chrome.
У чорний список потраплять три категорії реклами: вставка в середині відеоряду, що перериває перегляд, реклама довжиною понад 31 секунди перед основним роликом без можливості відключити її через 5 секунд перегляду, і, нарешті, банери, які з’являються безпосередньо під час відтворення відео в центрі вікна плеєра , або займають більше 20% його площі.
Coalition for Better Ads вже порекомендувала сайтам позбутися такого контенту протягом найближчих 4 місяців – потім Google Chrome перестане демонструвати будь-яку рекламу на ресурсах, які порушують нові правила. Примітно, що цього стандарту не відповідає безліч матеріалів на YouTube, тому компанія перегляне рекламну політику свого сервісу, а також алгоритми роботи фірмових майданчиків AdSense і DoubleClick.
Новий рекламний стандарт коаліції вступить в силу вже 5 серпня поточного року.