Нещодавно компанія Realme оголосила про нову стратегію продажу своїх товарів. Однак, особливість полягає в тому, що ця нова стратегія надзвичайно схожа на підхід, який застосовувала компанія Huawei. Стратегія носить назву 1 + 4 + N, що означає один смартфон, чотири категорії IoT продукції та майбутня IoT продукція (“N” означає “нове”).

Якщо ви з цим знайомі, то, мабуть, вже розпізнали схожість з товарною стратегією компанії Huawei, яку оголосили наприкінці минулого року. Єдина відмінність полягає в тому, що компанія Huawei називає свою стратегію 1 + 8 + N. І так, ви правильно зрозуміли зміст — один смартфон та вісім інших пристроїв, підключених до екосистеми. Звичайно це не єдина різниця. Так, інтерпретація літери “N” в обидвох компаній відрізняється. Однак, у будь-якому випадку компанія Realme могла обрати для нової стратегії іншу назву, яка б не нагадувала так сильно про Huawei. Але вони вирішили зупинитись на 1 + 4 + N. І це точно не збіг обставин — Realme скопіювали навіть схему, яка пояснює принцип роботи цієї стратегії.

Цікаво те, що Xiaomi також мали претензії до Realme — вони також звинуватили компанію в плагіаті. Однак, немає ніяких сумнівів, що конкретно в цій ситуації “обікрали” компанію Huawei.

Але варто вважати, що Realme вкрали інноваційну ідею. Річ у тім, що різноманітні компанії неодноразово просували ідеї екосистеми, тому не варто вважати це чимось новим. Серед тих, хто мав подібну стратегію з IoT є Apple, Huawei, OnePlus, Samsung та Xiaomi. Але зміст цього невеликого конфлікту полягає в самій подачі цієї стратегії. Людей обурило те, наскільки нагло Realme скопіювали те, як це представили Huawei. Однак, навіть у цьому конфлікті немає нічого надзвичайного, адже компанії постійно “позичають” ідеї один в одного.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут