Кадр з реклами iPhone 11 Pro

Антимонопольна служба Італії виписала Apple штраф в розмірі 10 мільйонів євро за недобросовісну рекламу, що вводить покупців в оману щодо водонепроникності iPhone. 

Регулятор перевірив рекламні матеріали iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro і iPhone 11 Pro Max, в яких Apple заявляла, що смартфони здатні витримувати контакти з водою протягом півгодини і занурюватися на глибину від одного до чотирьох метрів в залежності від моделі, і прийшов до висновку, що це не зовсім відповідає дійсності.

Компанія дохідливо не пояснює в рекламі, що тести проводилися в ідеальних лабораторних умовах з чистою водою. Це і викликало невдоволення антимонопольників і призвело до штрафу.

Крім того, критики зазнали умов гарантії iPhone. Apple відмовляється приймати пристрої, що вийшли з ладу після контакту з рідинами. Антимонопольна служба Італії впевнена, що це теж вводить покупців в оману і назвала подібний підхід «агресивної комерційною практикою». 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут