Кадр з реклами iPhone 11 Pro

Антимонопольна служба Італії виписала Apple штраф в розмірі 10 мільйонів євро за недобросовісну рекламу, що вводить покупців в оману щодо водонепроникності iPhone. 

Регулятор перевірив рекламні матеріали iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro і iPhone 11 Pro Max, в яких Apple заявляла, що смартфони здатні витримувати контакти з водою протягом півгодини і занурюватися на глибину від одного до чотирьох метрів в залежності від моделі, і прийшов до висновку, що це не зовсім відповідає дійсності.

Компанія дохідливо не пояснює в рекламі, що тести проводилися в ідеальних лабораторних умовах з чистою водою. Це і викликало невдоволення антимонопольників і призвело до штрафу.

Крім того, критики зазнали умов гарантії iPhone. Apple відмовляється приймати пристрої, що вийшли з ладу після контакту з рідинами. Антимонопольна служба Італії впевнена, що це теж вводить покупців в оману і назвала подібний підхід «агресивної комерційною практикою». 

Читайте також  Google поверне гроші користувачам iPhone, які постраждали через збій сервісу «Фото»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут