Судячи з кількості несправностей, Galaxy S20 Ultra виявився не зовсім вдалою моделлю, а тепер в скарбничці проблем додалася ще одна. Десятки користувачів скаржаться на офіційних форумах підтримки Samsung на пошкодження скла камерного модуля, які з’явилися без причини.
Поки неясно, чим саме викликана проблема, оскільки власники гаджета стверджують, що не упускали свій смартфон. Найдивніше в цій ситуації – схожі ушкодження у різних користувачів, незважаючи на повну відсутність слідів падіння пристрою.
Перші повідомлення про цю проблему з’явилися на американських форумах Samsung більше місяця тому, майже відразу після запуску Galaxy S20 Ultra. Десятки користувачів підтверджують, що їх смартфон не падав, проте скло основної камери пошкодилося саме по собі.
Більшість користувачів стверджують, що використовували якісні чохли разом зі своїми смартфонами. Деякі з розповіли, що все почалося з невеликої тріщини на склі. Інші користувачі повідомили про повністю розбите скло, що залишило за собою дірку.
Даний вид дефекту Samsung розглядає як косметичне пошкодження, на яке не поширюється стандартна гарантія. Єдиний вихід для користувачів – це платна заміна скла, яка обійдеться приблизно в 100 доларів для тих, у кого оформлено розширене гарантійне обслуговування Samsung Premium Care, і майже 400 доларів для тих у кого його немає. На даний момент, через пандемію коронавірусу COVID-19 більшість сервісних центрів закрито і багато користувачів можуть зіткнутися з труднощами отримання навіть платного ремонту.
Samsung проблему не визнають. Власники гаджетів з ушкодженнями обговорюють теорію, за якою пошкодження можуть бути викликані недоліками в конструкції модуля камери. За їх словами, один з об’єктивів може занадто сильно тиснути на скло зсередини модуля, тим самим викликаючи пошкодження.