Дослідницька фірма Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) опублікувала звіт про стан ринку мобільних операційних систем за підсумками першого кварталу 2020 року. Зокрема, аналітики підрахували, скільки було активовано нових пристроїв під управлінням iOS і Android, а також визначили лояльність користувачів до кожної ОС.

Android vs iOS

Відразу варто відзначити, що статистика була зібрана по ринку США, тому в інших регіонах і в усьому світі в цілому цифри можуть трохи відрізнятися. За даними CIRP, за перший квартал 2020 року 56% всіх активованих нових смартфонів працювали під управлінням Android. Отже, частка iOS склала залишилися 44%. Фахівці відзначають, що це кращий показник для Apple з 2016 року. Для порівняння, в першому кварталі 2018 го тільки 32% нових гаджетів були на iOS. Таким чином, «яблучна» платформа досить активно відвойовує ринок у пошукового гіганта.

Читайте також  Samsung Galaxy S24 Plus відбирає користувачів у Galaxy S24 Ultra та Galaxy S24

Android vs iOS

Друга частина звіту присвячена лояльності клієнтів. Аналітики CIRP відзначають, що обидві ОС за цим параметром приблизно рівні. Відданість споживачів до iOS і Android становить близько 90% з мінімальною перевагою на користь першої. Це означає, що є досить невелика кількість людей, готових «перебігти» з однієї операційки на іншу. Таким чином, найближчим часом сильного переваги в будь-яку зі сторін очікувати не варто. 

«Протягом останніх чотирьох років приблизно в 90% випадків користувачі при активації нових смартфонів зберігали прихильність до однієї ОС. Незважаючи на старання Apple з переманювання людей з Android на iOS, а також аналогічні зусилля виробників Android-пристроїв по залученню клієнтів iPhone, операційна система є одним з ключових утримують чинників для споживачів », – підкреслив Майк Левін, партнер і співзасновник CIRP.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут