Користувачі iPhone звернули увагу на баг пристрою, через який апарат споживав велику кількість інтернет-даних. Про скарги власників смартфонів повідомив журнал Forbes.

Користувачі помітили, що їх девайси скачували гігабайти інтернет-трафіку, які фіксувалися в налаштуваннях телефону, як дані віддаленого ПЗ. Деякі власники iPhone були здивовані цим фактом, так як віддалені програми не повинні споживати дані, і запідозрили Apple в стеженні. Судячи з відгуків на форумі компанії і Reddit, через проблеми пристрої споживають велику кількість трафіку, який доводиться додатково оплачувати користувачам.

З’ясувалося, що в різних випадках споживаний системою обсяг інтернет-даних варіюється від декількох мегабайт до декількох десятків гігабайт. Обсяг споживаного трафіку можна подивитися в розділі «Стільникові дані» в налаштуваннях смартфона.

«Смартфон моєї дружини викачує близько одного гігабайта даних кожен день», – зауважив один з користувачів форуму MacRumors. «Я перевірив алаштування і побачив, що віддалене ПЗ завантажило 700-800 мегабайт трафіку. Коли я закрив і знову відкрив налаштування, цей показник збільшився до 900 мегабайт », – йдеться в коментарі на Reddit. Один з читачів Forbes розповів, що поставив Apple до відома, на що компанія відповіла, що працює над вирішенням проблеми з січня 2020 року. Клієнту Verizon , що зіткнувся з аналогічним багом, оператор пояснив, що класифікував викачані дані як аудіо і відео.

Журналісти з’ясували, що про проблему було відомо ще в квітні 2016 року, коли її описав блог Payette Forward . Forbes звернувся за коментарем до Apple, але техпідтримка компанії не змогла дати оперативної відповіді. Видання зробило висновок, що єдиний спосіб зупинити безконтрольне завантаження даних полягає у відключенні iPhone. Користувачам рекомендували очікувати офіційної заяви Apple і виправлення багу поновленням.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут