Слідом за презентацією Redmi Note 9 Pro представники бренду відзвітували про успіхи, пов’язаних з продажами даної лінійки смартфонів. За час існування серії Note компанії вдалося реалізувати більше 110 мільйонів пристроїв. При цьому самий бурхливий ріст продажів припав на останні п’ять місяців.
У жовтні 2019 року Redmi заявила про відвантаження 100 мільйонів смартфонів серії Note. Дана цифра включає всі моделі, які були представлені до виведення Redmi в окремий бренд. Лише через п’ять місяців компанія оголосила про нову цифрі – 110 мільйонів проданих пристроїв, що говорить про темпи реалізації близько 2 мільйонів смартфонів в місяць.
З дня, коли Redmi був визнаний незалежним брендом, знову освічена компанія встигла випустити Redmi Note 7, Note 8 і Note 9 Pro Max, а також їх Pro-модифікації. До жовтня 2019 року Redmi продала близько 20 мільйонів моделей Note 7.
Дебют даної лінійки відбувся в 2014 році, коли на ринок вийшло перше покоління смартфона Redmi Note з значними рамками по периметру корпусу. Смартфон оснащувався 5,5-дюймовим 720p-дисплеєм, однією камерою, 2 ГБ оперативної і 8 ГБ вбудованої пам’яті. Вже до 2018 року компанія стала випускати по дві моделі: спершу з’явилися Redmi Note 5 і Note 6, а через рік – Note 7 і Note 8.
Незважаючи на поліпшення апаратних характеристик, компанія продовжує утримувати цю серію в категорії гаджетів з середньою ринковою вартістю.