Компанія Microsoft знаходить все нові способи рекламувати свої послуги і сервіси, в тому числі і в WordPad . Однак те ж саме робить і Apple. З огляду на монопольний статус, компанія з Редмонда активно впроваджує рекламу куди можна і не можна.
Як виявилося, оголошення з’являються в Apple Music, Apple TV +, Apple News +, Apple Card, Apple Arcade і iOS App Store. При цьому найчастіше реклама виводиться на весь екран, а також оголошення можуть виводитися у вигляді push-повідомлень.

stevestreza.com
Як розповів Стів Стреза (Steve Streza), розробник iOS-додатку Tumblr, оголошення не можна відключити, вони будуть виводитися на екран поки власник iPhone або iPad не зареєструють у відповідному сервісі.

На думку фахівця, компанія буде тільки нарощувати число повідомлень, оскільки найбільше заробляє саме за рахунок реклами. Це негативно впливає на можливість роботи з пристроєм.

При цьому іронічно, що в браузері Safari використовується безліч систем відстеження чужих рекламних систем. Тобто браузер активно приховує призначені для користувача дані від Google, при цьому застосовуючи ту ж тактику «завалювання рекламою» у власній ОС.
Відзначимо, що подібне, хоча і в набагато меншому ступені, робить Xiaomi. Щоправда, в гаджетах китайського виробника всі рекламні блоки можна відключити або перепрошити смартфон на альтернативну прошивку.