Нові флагмани Xiaomi стали ще потужніші, швидші і кращі. Кинулися вгору і цінники, і вони показник того, що компанія прагне в преміум. У випадку з Xiaomi Mi 10 і Mi 10 Pro вона рішуче позбавляється від іміджу виробника доступних пристроїв. Саме ціноутворення на новинки стало однією з актуальних тем, яка розбурхує уми користувачів і стала причиною затятих суперечок.
У цій ситуації компанії нічого не залишається іншого, як продовжувати вести роз’яснювальну роботу серед фанатів, пояснюючи, що новинки виправдовують кожен юань. Вчора Лей Цзюнь намагався переконати, що цінники на Xiaomi Mi 10 і Mi 10 Pro об’єктивні, а тепер за «просвіта» взявся віце-президент компанії і глава Redmi Лю Вейбінг.
Серед факторів, які привели до зростання цінників, він назвав установку чіпа Snapdragon 865, вигнутих OLED-панелей з частотою оновлення 90 Гц і круглим отвором під Фронталки. Нова SoC від Qualcomm обійшлася в $ 70, а вартість дисплея вдвічі вище, ніж екрани серії Xiaomi Mi 9.
Свою лепту в зростання цінника внесла і пам’ять стандарту LPDDR5, вдосконалена система охолодження, 108 Мп датчик, технологія швидкої зарядки і установка більш ємною батареї.
Прийшло повідомлення, що для того, щоб додати переваг Xiaomi Mi 10 і Mi 10 Pro, компанія відкрила вихідні коди ядер флагманів. Це дозволить ентузіастам і розробникам створювати кастоми для цих моделей.
Сьогодні стартував продаж Xiaomi Mi 10, і у компанії з’явився привід для гордості. Вона повідомила, що перша партія пристроїв була зметена з прилавків онлайн-магазину всього за 1 хвилину і загальний обсяг продажів склав $ 28,6 млн. Скільки одиниць флагмана було реалізовано не повідомляється.