За даними опитування, проведеного аналітичною компанією Wave7 Research, понад 90% смартфонів, проданих в грудні в магазинах чотирьох найбільших операторів зв’язку США, були пристроями Apple або Samsung.
Дослідження показало, що частка проданих у звітному періоді смартфонів Apple і Samsung в магазинах Verizon дорівнює 94 %, в магазинах AT&T 95%, а в магазинах Sprint і T-Mobile 94% і 91% відповідно. Відзначається, що найпопулярнішим смартфоном в грудні був iPhone 11.
У повідомленні йдеться про те, що така ситуація склалася через те, що інші популярні бренди не так добре представлені в магазинах найбільших операторів зв’язку США. Приміром, частка Google Pixel не перевищує 4 %, а частка OnePlus досягає 2 % лише завдяки запуску OnePlus 7T Pro McLaren в торговельній мережі оператора T-Mobile. Варто зазначити, що результати опитування не є несподіваними, оскільки минулі дослідження неодноразово підтверджували популярність смартфонів Apple і Samsung серед американців.
Незважаючи на те, що смартфони китайських брендів на зразок Oppo, Xiaomi або Realme стали активніше просуватися на ринках країн європейського регіону, на території США вони ще не представлені. Найімовірніше, смартфони Apple і Samsung ще довго будуть займати лідируючі позиції на американському ринку. Перш за все це обумовлено тим, що скласти конкуренцію лідерам буде вкрай непросто. Очевидно, що для цього будуть потрібні серйозні інвестиції, необхідні для реклами нового бренду і підвищення його впізнаваності.