Виявлено новий спосіб обману користувачів смартфонів під управлінням Android. Під виглядом звичайних рекламних банерів в мобільних додатках можуть ховатися повноцінні відеоролики , які набагато швидше розряджають ваш смартфон.
Але користувач не бачить ці ролики.
Звучить дивно, але ось як це працює: шахраї скуповують дешеві покази статичної реклами, а потім модернізують код такого банера так, щоб при його показі більш дорогий рекламний відео прокручувалося за банером другим шаром .
Рекламодавець бачить красиву статистику переглядів свого відеоролика і платить нечистим на руку маркетологам, які таким чином обманюють і клієнта, і власників Android-смартфонів.
Користувач ж нічого не помічає, але смартфон витрачає більше енергії на програвання прихованих відеороликів . В результаті чого розряджається швидше при використанні, здавалося б, не самих ресурсоємних додатків.
Приклади фальшивих банерів, під якими крутяться повноцінні відеоролики.
Згідно з розслідуванням сайту BuzzFeed, розробники додатків не беруть участі в новому вигляді шахрайства і дізналися про нього лише через збільшення кількості скарг на «ненажерливість» своїх програм від користувачів. Щоб перевірити справжність рекламного банера, потрібно натиснути на нього. Якщо банер перенаправляє на сторінку рекламованого продукту – він справжній.
Якщо користувач бачить рекламу, наприклад, «Кока-коли», але при натисканні його перекидає в Google Play до якого-небудь абсолютно іншому додатку, значить банер фальшивий. Хтось тільки що заробив на вас кілька доларів. На даний момент незрозуміло, як боротися з подібною прихованою рекламою, що отримала назву «in-banner video ads». джерело