Компанія-виробник мобільної техніки Huawei на досить цікавій основі будує свою стратегію розвитку і розширення популярності серед користувачів – в першу чергу звертаючи увагу на те, що саме вона пропонує зовнішньому ринку задовго до релізу. Так, сьогодні стали відомі деякі специфікації і підтвердження щодо нових моделей Huawei P30 і P30 Pro, обидві з яких є флагманом компанії, і які націлені на преміальний користувальницький ринок. Втім, деякі з побічно підтверджених специфікацій і особливостей нам були відомі до теперішнього моменту, проте їх підтвердження лише підстьобує очікування виходу.
Зокрема, обидві моделі засвітилися в державному агентстві Taiwan NCC в Тайвані, під індексом ELE-L29 і VOG-L29 – таким чином, перший індекс повинен мати на увазі стандартну модель P30, а другий розширену версію P30 Pro. Варто відзначити той факт, що обидві моделі не отримають підтримку новомодних 5G-мереж, натомість запропонувавши користувачам поки що все той же старий формат 4G-мереж.
Можливо, таке рішення навіть піде на користь компанії, оскільки вона володіє і деякими іншими пріоритетами щодо розвитку своєї маркетингової складової – а потенційний провал щодо моделі P30 може стати фатальним для Huawei в цьому сенсі. Крім того, в індонезійському агентстві TKDN з’явилися схожі на ці індекси, що в дійсності може означати факт їх швидкого виходу в Південно-Східній Азії. Модель P30, таким чином, швидше за все отримає від 6 до 8 Гб оперативної пам’яті з 128 Гб вбудованої пам’яті, а розширеної моделі P30 Pro дістанеться всі 8 Гб оперативної і 256 Гб вбудованої пам’яті.
Передбачається також, що компанія буде звертати особливу увагу на те, як саме вона буде розгортати свої рекламні акції і кампанії, орієнтовані на популяризацію своєї нової моделі флагмана – тому як залишається досить багато часу до виходу безпосередньо самої моделі Huawei P30 і P30 Pro. Можливо, керівництво Huawei вирішить змінити формат такого просування.