Виробник смартфонів OPPO на MWC 2019 не показав готовий складаний смартфон або 5G-пристрій, але в кінці лютого однаково сильно виділився, здивувавши інноваціями. Спочатку компанія показала камеру з десятикратним оптичним зумом, а потім топ-менеджер виклав фото свого складаного смартфона.

Компанія з конгломерату BBK не обділена ні грошима, ні технологіями. Виробники цього холдингу одними з перших представляють нові рішення: першим смартфоном з пыдекранним сканером відбитка пальця став Vivo NEX, а до цього він показувався на прототипі Vivo Apex, першим пристроєм з висувною камерою став OPPO Find X. Це найкраща реклама виробників, але не єдина. Бренди агресивно просуваються за допомогою Амбасадор.

OPPO стабільно входить в топ-5 найпопулярніших брендів в Китаї, і у компанії є всі шанси, щоб нав’язати конкуренцію Samsung, Huawei і Apple на світовій арені. Вона вийшла на європейський ринок і планує почати продажі в США слідом за OnePlus, також виробником з BBK. Правда поки компанія сама себе гальмує і робить вторинною.

Її положення відмінно описує цитата топ-менеджера Алена Ву: «Ми ніколи не думали про розмір ринку, частці на ньому або виручці. Наша мета – створювати продукцію, яка буде дивувати ». Навіть бюджетні смартфони бренду періодично залучають незвичайними рішеннями, але повністю програють конкурентам за ключовими параметрами.

У минулому році найбільш збалансованим смартфоном OPPO був RX17 Pro. Гідні характеристики, привабливий зовнішній вигляд з потрійною камерою, підекранним сканером відбитка пальця і градієнтним корпусом, NFC, а в якості фішки ToF-сенсор для створення 3D-знімків . Причепитися можна хіба що до процесора: Snapdragon 710 – хоч і ігровий зі штучним інтелектом, створений явно не для моделей за 25 000 гривень, флагманський чіп зробив би RX17 Pro більш солідним. А так це гідний і харизматичний смартфон в своєму сегменті.

В інших випадках ситуація була гіршою. OPPO F7 дивував якістю знімків з основною і селфі-камерою, також у нього був якісний екран Full HD +. Але він йшов з древнім роз’ємом MicroUSB без підтримки швидкої зарядки і NFC. З цими особливостями апарат продавався за ціну, майже рівну Honor 10, – очевидний оверпрайс і ніяких шансів на старті продажів.

Ще гірша ситуація склалася з OPPO Find X. Він унікальний тим, що під корпусом заховані не тільки фронтальна, але і основні камери. Виглядає цікаво і футуристично. В якості ще однієї особливості – швидке зарядження SuperVooc Charge. За це на смартфон повісили цінник в 30 000 гривень – дорожче iPhone X на 64 ГБ. Але він знімав на рівні OnePlus 6, який навіть в своєму ціновому варіанті був не кращим камерофоном. У темряві миттєво з’являються шуми, від джерел світла виходять відблиски, вдень деталізація недостатньо висока, а стабілізація відео працювала гірше, ніж у конкурентів. Також в смартфоні не було стереодинамиків. І найголовніше, в ньому знову ж був відсутній NFC – відразу мінус.

Найгірше з характеристиками в среднебюджетного сегменту. Тут бренди привертають флагманськими параметрами в бюджетному смартфоні: якісним екраном або топовим процесором. OPPO ж відкрито економить на найважливіших комплектуючих. Моделі A3s, A5 і AX7 коштують 6, 8 і 10 тисяч відповідно, і всі вони працюють на дохлому Snapdragon 450, а той же F7 працював на MediaTek Helio, а не Snapdragon.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут