У рекламі компанії стверджувалося, що кілька моделей iPhone були водостійкими.

Антимонопольний орган Італії оштрафував Apple на 10 мільйонів євро ($12 млн) за «агресивну та оманливу» комерційну рекламу iPhone. Про це повідомляє Reuters.

У заяві регулятора зазначено, що у рекламі компанії стверджувалося, що кілька моделей iPhone були водостійкими. Але в рекламі не пояснили, що вони є такими лише за певних обставин.

Також регулятор відмітив, що компанія відмовилася від відповідальності і стверджувала, що на її телефони не поширюється гарантія у випадку пошкодження рідиною. Таким чином, на думку антимонопольного органу, Apple обманула своїх клієнтів.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут