Аналітична платформа App Annie які регулярно публікують аналіз даних мобільного ринку – в черговому звіті компанія поділилася прогнозом його розвитку в наступному році. Зокрема, експерти передбачили, які програми і сервіси будуть найбільш затребувані у користувачів гаджетів.
Згідно з прогнозом платформи, в 2021-м аудиторія TikTok досягне 1,2 мільярда активних користувачів на місяць. Такий показник фахівці пояснюють тим фактом, що в порівнянні з 2018-м, база сервісу коротких відео в минулому році зросла втричі.
Також в 2021-му очікується ще більш активне використання смартфонів – вони будуть допомагати організовувати побут, роботу і розваги вдома. За розрахунками App Annie, тільки на Android-пристроях час, проведений власниками в подібних програмах, досягне 1,3 трильйона годин на рік. Загальний середньорічний темп зростання (CAGR) за категоріями складе: «Освіта» – 67%, «Бізнес» – 57%, «Шопінг» – 40%.
Не залишили без уваги експертів мобільні ігри, на які в 2021-му, як очікується, буде витрачено понад $ 120 мільярдів. Найбільший попит в поточному році був відзначений на казуальні тайтли – швидше за все, ця тенденція збережеться. Середнє ж кількість щотижневих завантажень ігор по всьому світу тільки в 2020-м зросла на 15%.
За даними App Annie, в наступному році витрати видавців на мобільну рекламу збільшаться до $ 290 млрд. Також наголошується, що середній щоденний час, що витрачається одним користувачем в період пандемії на «спілкування» з мобільним пристроєм, склав в середньому більше 25% від денного часу неспання.