Астрономи Військово-морської дослідницької лабораторії США виявили на орбіті Меркурія кільце пилу, яке, як вважалося, не може існувати через близькість до Сонця. Про це повідомляє видання Science Alert.

Дослідники проаналізували знімки, отримані STEREO – міжпланетної станцією НАСА , призначеної для вивчення сонячної активності. Вони побудували модель, що дозволяє визначити кількість світла, як об’єкту, що відбивається від космічного пилу, так і випромінюваного короною Сонця. При цьому відбите світло в сто разів яскравіше випромінюваного. Це дозволило розрахувати, як багато пилу міститься в космічному просторі між Землею і Сонцем.

Виявилося, що на всій орбіті Меркурія спостерігається 2,5-відсоткове посилення світла, відбитого пилом, що вказує на наявність кільця шириною 15 мільйонів кілометрів, в якому планета обертається навколо світила. За словами астрономів, такий результат означає, що матеріал, з якого складається кільце, здатний наблизитися до Сонця набагато ближче, ніж вважалося раніше.

Щільність пилу в центральній частині структури на п’ять відсотків вище, ніж в околицях. Передбачалося, що на пил повинні впливати сонячний вітер і магнітні поля зірки, сприяючи його видаленню з Орбіти. Згідно з висновками дослідників, кільце могло утворитися через перетину орбіти Меркурія кометою Енке.

Подібна структура є у орбіти Землі і Венери. В ході іншого дослідження, проведеного астрофізиками з Центру космічних польотів Годдарда НАСА, з’ясувалося, що кільце у Венери утворилося з дрібних частинок завдяки групі поки не виявлених астероїдів, які обертаються навколо Сонця разом з планетою. Ці космічні тіла є джерелами пилу з самого народження Сонячної системи.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут