Життєвий цикл ігрових консолей і Sony, і Microsoft більший, ніж у більшості сучасних ПК, і становить в середньому 6-7 років. З огляду на те, що ігрові приставки нового покоління – PlayStation 5 і Xbox Series X – виявилися дорогими у виробництві і, за чутками, продаються в мінус, у Sony і Microsoft буде бажання продовжити їх життєвий цикл ще більше. Але якщо за цей час хмарні ігрові сервіси отримають сильний поштовх у розвитку, то ні PlayStation 6, ні наступницю Xbox Series X ми вже можемо не побачити.

Можливо, PlayStation 6 ми вже не побачимо

Поки хмарні ігрові сервіси типу Google Stadia і Apple Arcade не в змозі скласти конкуренцію ігровим консолям, проте в наступні сім років вони можуть значно змінитися – додати в продуктивності, кількості ігор та інших аспектах, і ось тоді-то «хмарний геймінг» зможе скласти вже реальну конкуренцію PlayStation і Xbox.

При цьому у хмарних сервісів буде традиційну перевагу в гнучкості: грай хоч на смартфоні, хоч на планшеті, ПК або ноутбуці. Саме виходячи з таких умовиводів аналітики Citi Securities Japan роблять припущення про те, що PlayStation 6 вже може не з’явитися. Користувачі просто звикнуть до хмарним ігровим сервісам, і їм просто не потрібно буде зайве вузькоспеціалізоване ігровий пристрій у фізичному втіленні.  

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут