Віце-президент UX Design Метт Маклаурі повідомив про те, що ігрова приставка PlayStation 5 отримала особливість, про яку ніхто поки що ще не знає, тому що Sony спеціально не стала розкривати ніяких подробиць на його рахунок. За словами даної людини, якого можна вважати офіційним джерелом, консоль наступного покоління від Sony повчило абсолютно новий повністю переосмислений призначений для користувача інтерфейс. Це означає, що користувачі навіть на рівні програмного забезпечення можуть розраховувати на абсолютно новий досвід, ніж коли-небудь раніше. Спочатку за основу би взятий інтерфейс PS4, але в процесі його поліпшення і доробки стало зрозуміло, що в кінцевому підсумку виходить зовсім інший зовнішній вигляд всіх елементів і меню.

З виходом приставки наступного покоління концепція зовнішнього вигляду екосистеми PlayStation сильно зміниться на догоду новинці, щоб стати більш сучасною та привабливою. За рахунок переходу на новий інтерфейс, за словами джерела, користуватися ігровою консоллю стане простіша, зручныша і інтуїтивно зрозуміліша, ніж раніше. Крім того, оновлений дизайн є «більш практичним», тому покупців чекає щось по-справжньому абсолютно нове і дуже незвичайне. На жаль, ніяких більш точних подробиць із цього приводу немає, так як компанія Sony намагається тримати всю цю інформацію в секреті. Джерело лише поділивлося скріншотом початкового екрана майбутньої приставки, за яким можна зробити лише висновок про те, що інтерфейс майбутньої консолі виявиться максимально мінімалістичним і простим.

Крім того, цей самий інтерфейс повною мірою адаптований під екран з роздільною здатністю 4K Ultra HD (3840 на 2160 пікселів), тому користувачам варто готуватися до того, що все буде виглядати настільки привабливо з візуальної точки зору, наскільки це так і зовсім взагалі тільки можливо . Очікується, що дана консоль оснащена технічним оснащенням із загальною продуктивністю 10,28 терафлопс, завдяки якій їй виявиться під силу забезпечувати стабільні 60 FPS в відеоіграх в роздільній здатності високої чіткості, тобто, іншими словами, 4K UHD. Крім того, користувачі можуть розраховувати на підтримку системи трасування променів, але в якому саме вигляді вона виявиться реалізована поки що не зовсім зрозуміло. За наявними зараз даними, її основою стане архітектура AMD RDNA 2.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут