Новій Xbox пообіцяли якісну картинку без шкоди для продуктивності. Цього допоможе домогтися підтримка технології змінної частоти затінення (Variable Rate Shading, VRS).

П

Про це, як пишуть ЗМІ, заявив директор з програмування ігрової мережі Microsoft Xbox Live. Завдяки використанню VRS консоль зможе показувати якісну картинку на екрані з високою роздільною здатністю без шкоди для продуктивності.

Дана технологія дозволяє динамічно змінювати роздільну здатність при затіненні пікселів на різних ділянках кадру. При VRS йде рендеринг відразу всієї зони. Даний метод дозволяє зняти навантаження з графічного процесора. Xbox повинна зберігати високу частоту кадрів при будь-якій роздільній здатності.

Нагадаємо, вихід нової Xbox Series X має відбутися в кінці поточного року, в період різдвяних свят. Тоді ж на ринку з’явиться і PlayStation 5.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут