Користувач китайської соцмережі Weibo з красивим ім’ям飞鸿弄晚опублікував фотографії щойно купленого смартфона Xiaomi Mi 9. Він стверджує, що його екземпляр виявився бракованим: під камерою повинна бути розташований спалах, але його немає. 

Невдаха покупець тегнул Xiaomi і кілька співробітників компанії, після чого в коментарях до його публікації відзначилася служба підтримки. Очевидно, смартфон буде замінений на новий, крім того, з урахуванням того, наскільки критична і незвичайна ця проблема, користувач може розраховувати на пристойну компенсацію. 

Звичайно, було б дуже важко не помітити такий недолік при покупці. Але справа в тому, що Xiaomi торгує смартфонами в основному через інтернет, тому покупці не мають можливості як слід розглянути їх перед оплатою.

Mi 9 – новітній флагман Xiaomi. Раніше глава Xiaomi Лей Цзунь заявив , що особисто сяде за конвеєр зі зборки цих смартфонів, якщо співробітники не будуть справлятися з обсягами виробництва. На тлі цієї заяви настільки очевидний брак виглядає особливо комічно.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут