Армія США постійно оновлює список своєї військової техніки. У 2016 році вона відмовилася від використання легких розвідувальних вертольотів Bell OH-58 Kiowa, які використовувалися аж з 1969 року і тепер активно шукає їм заміну. Розробка більш сучасного аналога ведеться в рамках конкурсу FARA, який входить в більш велику програму FVL по виробництву п’яти нових типів нових літальних апаратів для армійської авіації. Один з найкращих аналогів розробляється американською корпорацією Boeing. Він схожий на звичайний вертоліт, тільки має ряд особливостей, що дозволяють розганятися до значних 333 кілометрів на годину і виконувати складні маневри.

Найшвидший вертоліт від Boeing

Про розроблення вертольоті було розказано у виданні Flightglobal. Щоб перемогти у конкурсі FARA, компаніям необхідно створити літальний апарат, здатний розвивати швидкість не менше 180 вузлів, що як раз рівняється 333 кілометрам на годину. Новинка від Boeing виконана за класичною вертолітною схемою, але на хвостовій частині апарату буде встановлено відразу два гвинти.

Швидкісний вертоліт для розвідки

За словами представників Boeing, новий вертоліт-розвідник отримає розташований зверху несучий гвинт з шістьма лопатями, встановлений на хвості рульовий гвинт з чотирма лопатями і чотирьох лопатевий штовхаючий повітряний гвинт. Також в конструкцію увійде турбовальний двигун, розділений на дві не пов’язаних між собою частини. Вважається, що саме завдяки такій будові апарат зможе розвивати високі швидкості.

Оскільки вертоліт призначений для розвідки, до того ж він отримає розташовану на носовій частині авіаційну гармату. В кабіні будуть поміщатися відразу два пілоти, які будуть сидіти рівно один за одним. На жаль, на цей момент це все, що відомо про новий розвідувальний вертоліт Boeing. Можливо, інші особливості апарату будуть розкриті в майбутньому.

Взагалі, новий вертоліт зовні дуже схожий на швидкісний вертоліт AH-56 Cheyenne, прототип якого був представлений в 1960-х роках компанією Lockheed Martin. Схожість полягає в тому, що обидва вертольоти мають майже однакову кількість повітряних гвинтів. Можливо, інші особливості нового розвідника від Boeing будуть схожими з давнім прототипом від Lockheed Martin. Він мав довжину 16,7 метра, а діаметр несучого гвинта становив близько 15,6 метрів. Апарат міг піднімати масу, рівну 11,7 тоннам.

Перший політ вертольота AH-56 Cheyenne, яких за всю історію було зібрано близько десяти штук, відбувся в 1967 році. Проте в 1972 році проєкт був закритий, тому що апарат мав складну будову. До того ж, він був призначений для використання під час військових дій у В’єтнамі, а через кілька років з дня випуску вертольота вони вже завершилися.

Найшвидший у світі вертоліт

Незважаючи на всі особливості новинки від Boeing, вважати його найшвидшим вертольотом не варто. Це звання зараз можна віддати літальному апарату Eurocopter X3, який має основний несучий гвинт з п’ятьма лопатями і тягнучі лопаті на кінцях крил. Також в конструкцію апарата входять два двигуни Rolls-Royce Turbomeca, потужність кожного з яких дорівнює 2270 кілометрам на годину. Завдяки цьому, вертоліт Eurocopter X3 може розвивати швидкість 472 кілометрів на годину.

Натхнення: hi-news.ru

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут