Робот, що навчився виражати емоції допоміг людям налагодити взаємодію один з одним. До такого висновку прийшли автори експерименту, в ході якого вчені намагалися визначити вплив емоційного або беземоційного робота на рівень взаємодії в групах людей. Робота опублікована в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

Найважливіший етап після розробки роботів – перевірка на взаємодію пристроїв з людьми. Метою подібних досліджень є перевірка того, як люди реагують на ту чи іншу поведінку і реакцію роботів. Наприклад, вченим вже вдалося з’ясувати, що взаємодія краща в разі, якщо робот пояснює свої дії і промовляє алгоритм, відповідно до якого він приймає те чи інше рішення.

У новій роботі дослідники з’ясували, які помилки можуть вплинути на якість взаємодії в групі, що складається з людей і робота. У тестуванні брали участь дві групи, на які були розділені 153 добровольця.

Учасники першої групи, які складалася з трьох осіб і антропоморфного робота NAO, який під час спільної гри на планшеті показував свої емоції і пояснював рішення. У другій групі робот діяв без емоцій і пояснень.

Експеримент показав, що в групах, де робот висловлював емоції, учасники-люди говорили приблизно в два рази частіше. Іншими словами, емоції робота дозволяють йому краще налагоджувати взаємодію між людьми, відзначають автори роботи.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут