Ми нещодавно писали, що спочатку керівництво Facebook посили заходи безпеки щодо пошуку інформації про коронавірус в їхній соціальній мережі Instagram. Зараз же, соціальна мережа Facebook почала боротись з неправдивою інформацією, вона змінила свої правила щодо реклами, згідно з якими заборонятиметься розміщувати оголошення з обіцянками вилікувати від коронавірусу (COVID-19).
Про це Business Insider заявив речник компанії.
“Ми нещодавно імплементували політику, яка забороняє рекламу щодо коронавірусу й створює відчуття терміновості, як наприклад, обмеження поставок (товарів — ред.) або гарантія вилікування або запобігання”, – повідомив речник соцмережі.
Він також додав, що така ж політика вже працює і на торговому майданчику Facebook Marketplace.
Зазначається, що на тлі спалаху коронавірусу у світі соцмережа також використовує “фактчекінг” для перевірки неоднозначних тверджень та їх видалення у стрічці, в разі підтвердження їхнього маніпулятивного змісту.
Як стало відомо, станом на 26 лютого на коронавірус по всьому світу захворіли 81 002 людини, загинули 2762 і одужали 30 098 осіб.