Засновник і CEO RingDNA Говард Браун розповів Business Insider, що оптимальний момент, щоб зателефонувати потенційним клієнтам – з 10 до 11:30 ранку. За даними компанії, головна хитрість в тому, щоб потрапити в проміжок між ранковою метушнею і перервою на обід. Саме в цей період співробітники отримували найбільшу кількість відгуків від тих, з ким вони зв’язувалися.

RingDNA також рекомендує не затягувати розмови. Щоб зрозуміти, наскільки ваша пропозиція цікавить клієнта, достатньо кілька хвилин.

Аналіз компанії показав, що успішний продаж займають в середньому 14,3 хвилини. При цьому більше 70% менеджерів з продажу наголосили на важливості вміння слухати і бути уважним до деталей в розмові. У звіті зазначено, що в середньому лідери продажів говорять всього 12 секунд, а більшу частину часу витрачають на те, щоб вислухати потреби клієнта.

Читайте також  Через коронавірус влада Китаю заборонила Foxconn відновлювати виробництво iPhone 10 лютого

А от електронні листи радять відправляти в проміжок між 12:00 і 18:00. Фахівці встановили, що кількість відкритих повідомлень зростає в періоди низького реагування на дзвінки. А найбільший відгук можна отримати в 15:00. При цьому листи повинні бути короткими, достатньо трьох рядків.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут