В кінці вересня цього року компанія Xiaomi провела прес-конференцію, на якій були представлені різні продукти. В ході презентації смартфона Xiaomi Mi 9 Pro 5G на екрані був показаний наступний кадр, на якому порівнювалася потужність зарядки різних смартфонів.
Як повідомляє Techgarage, замість того, щоб використовувати офіційне зображення смартфона Huawei Mate 30 Pro, маркетингова команда Xiaomi використовувала неофіційний рендер, створений Techgarage ще в серпні на основі наявної інформації про майбутнє флагмані.
За створення моделі відповідав інсайдер Бен Гескин (Ben Geskin), який підтвердив інформацію у своєму Twitter. Шпалери для даної моделі були підібрані редактором Techgarage Кевіном Кибурзом (Kevin Kyburz).
Схоже, що неофіційний рендер виявився настільки хорошим, що маркетологи прийняли його за офіційне рекламне зображення Huawei.
До речі, YouTube видалив трансляцію прес-конференції Xiaomi після заяви про порушення авторських прав, яке надійшло від Techgarage.