Днями в мережі розгорівся скандал, коли користувачі помітили змінився дизайн видачі у фірмовому пошуковому сервісі Google. Тепер компанія офіційно прокоментувала спірні нововведення.
У десктопної версії пошуку Google в середині січня з’явилися іконки сайтів поруч з посиланнями але головне — рекламні оголошення у видачі стали майже не відрізняються від звичайних результатів. Позначку про рекламу стало легко сплутати з піктограмою сайту. Останнє і обурило користувачів, оскільки такий формат відображення реклами сильно вводить в оману, хоча формально нічого не порушує.
Як пояснила Тепер Google, зміни були зроблені в процесі розробки найбільш зручного інтерфейсу для користувачів і були експериментом. Більш того, компанія збирається кілька тижнів експериментувати з дизайном пошукової видачі. Дані нововведення були впроваджені в мобільний пошук в минулому році, а тепер до цього виду наводиться і повноцінна версія.
Іконки сайтів можуть зникати, відображатися в різних місцях. Що стосується рекламних оголошень, то Google зазначає, що користувачі можуть бачити виділену жирним шрифтом позначку про рекламу. Судячи з усього, дане Google вважає таке виділення цілком достатнім і зміна може з часом перейти з розряду експериментального в постійні.