В епоху соцмереж багато хто не уявляє свого відпочинку без селфі й публікації фотозвітів з подорожей. Дослідження доводить, що Instagram надихає представників покоління мілленіалів на нові поїздки.
Як йдеться в глобальному дослідженні, проведеному для InterContinental ICons, соціальні мережі стають все більш впливовим фактором в індустрії туризму, і ця тенденція збережеться на деякий час.
Дослідження показує, що соціальні мережі, особливо Instagram, є способом прийняття рішення про те, куди туристи хочуть відправитися. Мілленіали більше схильні сприймати показане на цій платформі як стимул побачити світ, що робить соціальні медіа сьогодні більш впливовим фактором, ніж туристичні брошури і сайти.
Крім того, більшість респондентів цієї вікової групи заявили, що соціальні мережі не відволікають від подорожей, а є доповненням до їхнього особистого досвіду. Цей варіант добре вписується в “переживання” (Experience), що є рушійною силою споживчого вибору мілленіалів.
Також наголошується, що цей вибір суперечить більш матеріалістичним варіантам, яким віддавали перевагу їхні попередники – представники покоління бебі-бумерів (1946–1964) і Покоління-X (1961−1981).
Як з’ясувалося в ході опитування, майже всі учасники вказали, що хочуть подорожувати хоча б раз на рік, а майже 40% хотіли б більше використовувати соціальні мережі в майбутніх поїздках.
Більше половини опитуваних сказали, що селфі додає подорожам сентиментальності, роблячи їх більш значущими.