Без чого і не можна уявити жоден магазин — то це вітрини: саме товар, який поглядає на покупця скрізь скло вітрини і заманює клієнта зайти всередину.

Вітрина — це торгове обладнання, призначене для демонстрації товарів. Основне завдання такого елементу як торгова вітрина полягає в тому, щоб продемонструвати потенційним покупцям свій товар. При погляді на неї, клієнти формують уявлення про якість послуг і асортименту продукції. У деяких магазинах торгові вітрини повністю витіснили торгові стеллажі: така політика підходить в аптеках, парфумерних і косметичних магазинах, салонах мобільної комунікації і так далі. Придбати торгові вітрини можна на сайті магазину ТорОборуд.

Переваги вітрин перед звичайними стелажами очевидні: вони мають регульовану висоту, механізми обертання, полиці потрібної висоти з підсвічуванням. На відміну від стелажів, на вітрину можна встановити сигналізацію.

Різновидності торгових вітрин

Зовнішні торгові прилавки прийнято підрозділяти на два види:

  • Відкриті, які дають змогу побачити всі комерційні приміщення;
  • Закриті, котрі такої можливість не дають, тому що мають непрозору стіну.

Бувають випадки, коли власник може поєднати ці два різновиди, в результаті чого ми отримуємо вітрину змішаного типу.

Внутрішні торгові вітрини призначені для використання безпосередньо в торговому залі і можуть приймати форму стелажів, поличок або шаф.

Типи вітрин

Також торгові меблі поділяють і на декілька типів:

  • «Вікно» (місце поза вікном магазину, щоб продемонструвати товар і привернути увагу потенційних покупців продукції);
  • «Шафа» під склом для відображення різних предметів, товарів.

Залежно від форми і мети, вітрини діляться на горизонтальні і вертикальні. За продуктом, який виставляється, вітрини можуть бути розділені на:

  • Комбіновані, задава яких рекламувати продукцію з декількох груп товарів, пов’язаних загальним попитом або споживанням;
  • Спеціалізовані, які відповідають за показ товарів однієї товарної групи;

Звичайно, найчастіше у магазинах використовують обидва типи таких торгових меблів, щоб найкраще показати клієнту свій асортимент.

Найбільш поширені види вітрин, залежно від матеріалу виготовлення:

  • Вітрини з ДСП та скла (є найбільш практичним класичним варіантом);
  • Металеві торгові прилавки (легко встановлюються і довговічніше);
  • Скляні вітрини (дозволяють найкращим способом продемонструвати товар з різних боків).

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут