Реклама на YouTube не з чуток знайома практично будь-якому користувачеві популярного відеохостингу. Звичайно, нав’язливу відеорекламу можна просто проігнорувати – але Google вже передбачила і такий сценарій. Новий тип реклами, який, як запевняє компанія, «зачепить» навіть тих, хто не дивиться на екран, і вже перейшов в стадію активного тестування на просторах сервісу.
В офіційному блозі Google з’явився опис оновленого стандарту рекламних оголошень, акцент в якому робиться на звукову складову. За запевненням компанії, при прослуховуванні такого контенту користувачі зможуть представити описуваний товар або послугу «навіть із закритими очима». Передбачається, що подібні ролики будуть тривати близько 15 секунд і супроводжуватися зйомки фотографій або простий анімацією.
Представники сервісу стверджують, що аудіооб’яви на YouTube зможуть розширити охоплення аудиторії. Згідно з підсумками попереднього тестування, яке триває вже кілька місяців, більше 75% перевірених рекламних кампаній на YouTube значно підвищили впізнаваність бренду ».
На додаток до нового способу подачі реклами сервіс також запустив ще одну функцію – динамічні підбірки музики. Вона являє собою розділені по популярних жанрів, групи каналів. Крім музичної тематики, добірки складаються по інтересам користувача і також дозволяють рекламодавцям більш точно визначити його переваги.