Глава студії CBE Software Ян Кевала (Jan Kavan) в інтерв’ю виданню Gaming Bolt заявив, що реалізувати всю міць графічних процесорів консолей нового покоління PlayStation 5 і Xbox Series X зможуть тільки творці ігор AAA-рівня.

Що стосується невеликих команд, то використовувати можливості нових приставок на повну вони не зможуть. Причина – обмеження бюджету. Втім, висока потужність все-таки дасть перевагу і розробникам без гігантських фінансових коштів – просто тому, що працювати з PS5 і Xbox Series X буде простіше, ніж з PS4 і Xbox One.

Він також назвав Naughty Dog однією зі студій, яка покаже нам, що таке next-gen( наступне покоління).

«Навряд чи потужність графічних систем консолей нового покоління буде мати велике значення для команд, які не працюють над AAA-проєктами. Навіть ті ресурси, які є у нас зараз (на поточному поколінні), використовуються на повну в небагатьох іграх. Звичайно, будуть студії, які зможуть скористатися перевагами наступного покоління – та ж Naughty Dog. Але для більшості PS5 і Xbox One Series X виявляться просто дуже швидкими системами ».

Нагадаємо, що студія CBE Software відома по психологічному хоррору Someday You’ll Return.

Читайте також  Xiaomi випустила Mi Watch Color — головного дешевого конкурента Apple Watch 6

І PS5 і Xbox Series X надійдуть в продаж ближче до кінця 2020 року.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут