Компанія Tesla нещодавно запустила завод в Китаї і вже приступила до масового випуску Model 3. Поки седан на місцевому ринку досить дорогий, але в міру підвищення локалізації ціну хочуть знизити до $37000, тобто приблизно рівня вартості Model 3 в США. Але це плани на найближчу перспективу, а ось на віддалі все може виявитися ще цікавіше.

Як пише джерело, Tesla опублікувала в WeChat замітку, в якій описана трансформація філософії компанії з «Made in China» В «Designed in China». У тексті говориться, що компанія збирається виробити свій власний “Китайський стиль” і інтегрувати елементи найкрасивіших китайських творів мистецтва в електромобілі. Для цього компанія збирається найняти «місцеві таланти». Ці самі “таланти” вже можуть направляти свої напрацювання в Tesla.

По суті ж ця стаття оголосила створення в Китаї локального центру НДДКР. На перших порах ідеї, втілені в ньому з урахуванням національного колориту, будуть застосовуватися в китайських же версіях автомобілів, але потім вони з’являться і у версіях для міжнародного ринку. Джерело навіть не виключає, що в підсумку компанія може створити новий електромобіль спеціально для китайського ринку.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут