Пікап Tesla Cybertruck вийшов вкрай незвичайним. Ми вже говорили про те, чому машина має настільки рубані форми. Але як на рахунок аеродинаміки?

Сама Tesla коефіцієнт аеродинамічного опору не вказує. Для пікапа він не особливо важливий, але, з іншого боку, мова про пікап з динамікою гіперкара (якщо брати топову версію).

Інженер аерокосмічної галузі Джастін Мартін (Justin Martin) побудував тривимірну модель пікапа Tesla і використав її в симуляторі CFD. Автор вирішив не вказувати одержаний коефіцієнт аеродинамічного опору, так як все ж у моделі могли бути деякі неточності, але в цілому результат виявився вражаючим.

Видно, що творці Cybertruck надавали машині таку форму, в тому числі спираючись на розрахунки, пов’язані з аеродинамікою. Мартін зазначив, що коефіцієнт аеродинамічного опору у пікапа Tesla, ймовірно, значно нижча, ніж у більшості спортивних автомобілів.

Правда, варто тримати в голові той факт, що в тому вигляді, в якому Cybertruck був показаний публіці, він навряд чи зможе потрапити в серійне виробництво, так як машина просто не отримає ряд необхідних сертифікатів. Втім, в більшості випадків ці нюанси основних форм кузова не стосуються.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут