Сьогодні, 23 грудня, Павло Дуров зробив офіційну заяву про появу реклами в Telegram і розповів про подальший напрямок розвитку мессенджера.

Дуров зазначив, що кількість активних користувачів наближається до позначки в 500 млн і містити месенджер з власних коштів в майбутньому він не зможе. Тому у компанії залишається два варіанти: продати месенджер або монетизувати його за рахунок реклами. Продавати Telegram Дуров не буде, слідчо в ньому скоро з’явиться реклама. Засновник месенджера також уточнив, що в чатах реклами не буде, а для бізнесу Telegram запустить власну рекламну платформу.

У міру того, як Telegram наближається до позначки в 500 мільйонів активних користувачів, багато хто ставить питання: хто буде платити за це зростання? Адже чим більше користувачів, тим більше витрат на сервери і трафік. А підтримка проектів нашого масштабу обходиться в сотні мільйонів доларів в рік.

Протягом більшої частини історії Telegram я оплачував рахунки компанії з особистих заощаджень. Але при поточних темпах зростання Telegram знаходиться на шляху до мільярдів активних користувачів – і відповідних витрат.

Коли технологічна компанія виростає до таких розмірів, у неї є тільки два шляхи – почати заробляти гроші для покриття витрат – або продатися великому гравцеві.

Звідси питання – як поступимо ми? Проясню наші плани в кількох пунктах.

1. Ми не збираємося продавати компанію, як це зробили засновники WhatsApp. Telegram потрібен світу як незалежний проект, де поважають права користувачів і забезпечують високу якість сервісу. Telegram повинен і далі служити зразком технологічної компанії, яка прагне до досконалості і цілісності. Сумні приклади наших попередників показують, що це неможливо в складі великої корпорації.

2. Telegram проіснує ще довго. Ми почали розробляти Telegram більше 8 років тому – спочатку як продукт для свого особистого використання. З тих пір ми пройшли великий шлях. Telegram розсунув кордони можливого в цілому ряді аспектів комунікації – в шифруванні, функціональності, простоті, дизайні, швидкості. Але це тільки початок. Ми можемо – і повинні – принести світу набагато більше.

3. Щоб виконати пункти 1 і 2, з наступного року Telegram почне монетизувати. При цьому ми залишимося вірними нашим цінностям і гарантіям, які дали в минулому. Завдяки досягнутому масштабу, ми зможемо монетизувати Telegram ненав’язливо – більшість користувачів навряд чи помітять серйозні зміни.

4. Всі поточні сервіси Telegram залишаться безкоштовними. Крім них, ми запропонуємо додаткові функції для бізнес-команд і користувачів з розширеними потребами. Деякі з цих нових функцій будуть ресурсоємними і, як наслідок, стануть платними. Звичайні користувачі завжди будуть користуватися Telegram безкоштовно.

5. Всі сервіси Telegram, пов’язані з обміном повідомленнями, залишаться вільними від реклами. Вважаємо, що реклама в особистих і групових чатах неприйнятна. Спілкування між людьми не повинно перериватися на рекламу.

6. Крім обміну повідомленнями, в Telegram є соціально-мережева складова. Масові публічні канали Telegram, побудовані за принципом мовлення “один до багатьох”, можуть досягати мільйонів передплатників і мають мало спільного з традиційним обміном повідомленнями. У багатьох країнах власники таких каналів заробляють на показі реклами своїм передплатникам, іноді через сторонні рекламні платформи. Рекламні оголошення, які вони публікують, виглядають як звичайні повідомлення і нерідко нав’язливі. У зв’язку з цим ми запропонуємо нашу власну рекламну платформу для каналів, яка забезпечить користувачам комфорт і конфіденційність, а нам дозволить покривати витрати на сервери і трафік.

7. Монетизація Telegram повинна приносити користь не тільки нам, а й усьому суспільству. Наприклад, якщо популярні публічні канали будуть монетизувати через рекламну платформу, власники цих каналів отримають безкоштовний трафік пропорційно їх охопленням. Або, якщо – на додачу до поточним безкоштовним стікери – з’являться платні стікери з розширеними можливостями, художники цих стікерів також отримають частину доходу. Ми хочемо, щоб творці контенту і підприємці в Telegram процвітали, збагачуючи всіх наших користувачів за рахунок підвищення якості сервісу.

Таким ми бачимо шлях Telegram. 

Завдяки йому ми зможемо впровадити безліч нових функцій і вітати мільярди нових користувачів протягом прийдешніх десятиліть. Цей підхід дозволить нам залишатися незалежними, зберегти наші цінності, і запропонувати світові приклад технологічної компанії нового типу.

Крім того, розробники випустили оновлену версію месенджера з голосовими чатами і іншими нововведеннями.

Читайте також  Как выбрать стекло на Фольксваген Кадди, советы и рекомендации по использованию этой запчасти

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут