Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), розпочала роботу над спрощенням порядку перенесення абонентського номера між мобільними операторами.
Про це повідомляється на сайті НКРЗІ
“Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, розпочато роботу над розробкою змін до Порядку надання послуг з перенесення абонентських номерів. Основною метою таких змін є спрощення для споживача процедури отримання послуги з перенесення абонентського номера (ППН), що дозволить споживачам більш вільно змінювати оператора телекомунікацій, в мережі якого вони отримують телекомунікаційні послуги “, – йдеться в повідомленні.
НКРЗІ вже провела попередні консультації з представниками операторів рухомого (мобільного) зв’язку та спілки захисту прав споживачів. Зокрема, була представлена концептуальну модель змін.
Так, запропонована концепція змін передбачає спрощення порядку подачі заяв абонентів на отримання ППН, а саме, подання заяви на ППН до одного суб’єкта – оператору-одержувачу (принцип єдиного вікна “One Stop Shop process”) з одночасною реєстрацією такого абонента, якщо він планує отримувати послуги не на основі письмового договору.
Крім того, планується зменшити термін перенесення абонентського номера до двох робочих днів (зараз 3 робочих дня, – Ред.).
Також буде спрощено процес ідентифікації абонента подача заяву на ППН.
За підсумками консультацій було прийнято рішення про необхідність продовжити роботу над змінами до Порядку надання послуг з перенесення абонентських номерів, після чого їх обговорять на засіданні НКРЗІ.
Очень актуально учитывая растущие аппетиты двух основных операторов – КиевСтар и Водафоне. Я пользуюсь их услугами и одним и тем же номером почти со дня их основания, но кормить владельцев и оплачивать “услуги” которые они мне навязывают и которыми я не пользуюсь не собираюсь. Сдерживала именно потеря номера, который задействован и известен всем в моем окружении.