Пенсійний фонд України запустив новий онлайн-сервіс “Електронна трудова книжка”, який зможе скористатися кожен. Розробники обіцяють, що він буде дуже простим у використанні.

В Україні все більше і більше починає з’являтися різних електронних сервісів, мета яких поліпшити життя українців. Днями було анонсовано, що з’явився новий електронний сервіс під назву “електронна трудова книжка”.

У Пенсійному фонді вже закликають всіх реєструватися в цьому сервісі, адже обіцяють відразу кілька переваг. Як скористатися сервісом і в чому його переваги, в Facebook розповіла прес-служба Фонду.

Щоб почати ним користуватися, потрібно виконати всього кілька нескладних дій. Це не забере багато часу і сил.

Щоб отримати доступ до “електронної трудової книжки”, необхідно отримати так званий “кваліфікаційний електронний підпис” і зареєструватися в системі.

Тепер українці можуть самостійно в будь-який момент Переглянути всі записи, який зробив роботодавець в їх трудовій книжці. Зокрема, є там інформація і про сплачені страхові внески, починаючи з 1998 року.

Завдяки цьому сервісу, тим, хто з якихось причин втратив свої паперові трудові книжки, не потрібно буде займатися їх відновленням. Тепер все буде доступно в електронному вигляді. У Пенсійному Фонді України також анонсували можливість для роботодавців і звичайних громадян вносити нові дані в електронну базу з допомогою відсканованих копій необхідних документів. Це дуже зручно. Зараз сервіс знаходиться на останній стадії тестування.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут