Про це Business Insider заявив речник компанії.
“Ми нещодавно імплементували політику, яка забороняє рекламу щодо коронавірусу й створює відчуття терміновості, як наприклад, обмеження поставок (товарів — ред.) або гарантія вилікування або запобігання”, – повідомив речник соцмережі.
Він також додав, що така ж політика вже працює і на торговому майданчику Facebook Marketplace.
Зазначається, що на тлі спалаху коронавірусу у світі соцмережа також використовує “фактчекінг” для перевірки неоднозначних тверджень та їх видалення у стрічці, в разі підтвердження їхнього маніпулятивного змісту.
Як стало відомо, станом на 26 лютого на коронавірус по всьому світу захворіли 81 002 людини, загинули 2762 і одужали 30 098 осіб.
Rockstar Games нарешті підтвердила те, на що чекали геймери понад десятиліття, – офіційно представила Grand…
Компанія «Інформаційні технології» працює на ринку з 1991 року і сьогодні є одним із найкращих…
Вихід на міжнародний ринок для українського інтернет-магазину — це завжди виклик. Ви вже переклали сайт,…
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Leave a Comment