Про це Business Insider заявив речник компанії.
“Ми нещодавно імплементували політику, яка забороняє рекламу щодо коронавірусу й створює відчуття терміновості, як наприклад, обмеження поставок (товарів — ред.) або гарантія вилікування або запобігання”, – повідомив речник соцмережі.
Він також додав, що така ж політика вже працює і на торговому майданчику Facebook Marketplace.
Зазначається, що на тлі спалаху коронавірусу у світі соцмережа також використовує “фактчекінг” для перевірки неоднозначних тверджень та їх видалення у стрічці, в разі підтвердження їхнього маніпулятивного змісту.
Як стало відомо, станом на 26 лютого на коронавірус по всьому світу захворіли 81 002 людини, загинули 2762 і одужали 30 098 осіб.
Камера стала однією з ключових характеристик сучасного смартфона. Samsung уже багато років удосконалює технології мобільної…
Якщо ви задумалися над тим, щоб купити Motorola Razr 50 Ultra або Motorola Edge 50,…
Иногда чехлы могут превращать Айфон в неповоротливый кирпич. Но чехол Benks iPhone 15 Pro –…
Volkswagen Caddy – это компактный коммерческий автомобиль, который используется как для перевозки грузов, так и…
Выбирая провайдера VPS/VDS-хостинга, покупатели часто совершают несколько самых распространенных ошибок, которых легко избежать после прочтения…
С выходом iPhone 16 Apple вновь привлекает внимание пользователей и экспертов. Новая модель обещает значительные…
Leave a Comment